Mikroelektromekaaninen jousimassajärjestelmä mittaa jatkuvasti kiihtyvyyttä ja muuntaa mitatut tiedot analogiseksi 4-20mA lähtösignaaliksi. Anturi täyttää DIN EN 50155 -standardin vaatimukset rautatieajoneuvoille. Se on erityisesti tarkoitettu käytettäväksi rautatieajoneuvojen laitteistossa.
Sen äärimmäisen kestävä kotelo mahdollistaa sovellukset vaativissa olosuhteissa ajoneuvon reuna-alueella, suoraan akselilla. Anturi vaikuttaa korkealla kestävyydellään iskuja, pölyä sekä kosteutta vastaan ja takaa korkean luotettavuuden. Laite havaitsee kiihtyvyyksiä mittausalueella ± 4g ja toimii 24 voltin syöttöjännitteellä.
Kotelo: ruostumaton teräs
Akselit: 1
Mittausalue: 4g
Syöttöjännite: 24
Herkkys [mA/g]: 2,0
Mikroelektromekaaninen jousi-massajärjestelmä mittaa jatkuvasti kiihtyvyyttä ja muuntaa mitatun arvon analogiseksi 4-20 mA virtaulostuloksi. Anturi täyttää DIN EN 50155 -standardit rautatieajoneuvoille ja on suoraan tarkoitettu käytettäväksi rautatieajoneuvojen sähköjärjestelmässä. Sen äärimmäisen kestävä kotelo mahdollistaa käytön kaikkein vaativimmissa olosuhteissa junan ulkopuolella, esimerkiksi suoraan alajousituksessa. Se on erittäin kestävä kiveniskuille, pölylle ja kosteudelle, ja takaa korkean luotettavuuden. Anturi mittaa kiihtyvyyksiä mittausalueella ± 4g ja toimii 24 voltin käyttöjännitteellä.
Kotelo: Ruostumaton teräs
Akset: 1
Mittausalue: 4g
Käyttöjännite: 24
Herkkkyys [mA/g]: 2,0
Mikroelektromekaaninen jousimassajärjestelmä mittaa jatkuvasti kiihtyvyyttä ja muuntaa mitatut tiedot analogiseksi 4-20mA lähtösignaaliksi. Anturi täyttää DIN EN 50155 -standardin vaatimukset rautatieajoneuvoille. Se on erityisesti tarkoitettu käytettäväksi rautatieajoneuvojen laitteistossa.
Sen äärimmäisen kestävä kotelo mahdollistaa sovellukset vaativissa olosuhteissa ajoneuvon reuna-alueella, suoraan alustan kohdalla. Anturi vaikuttaa korkealla kestävyydellään iskuja, pölyä sekä kosteutta vastaan ja takaa korkean luotettavuuden. Laite havaitsee kiihtyvyyksiä mittausalueella ± 4g ja toimii 110 voltin syöttöjännitteellä.
Kotelo: ruostumaton teräs
Akset: 1
Mittausalue: ±4g
Liitäntä: Analoginen I
Syöttöjännite: 110 Volt
Herkkys [mA/g]: 2
Mikroelektromekaaninen jousi-massajärjestelmä mittaa jatkuvasti kiihtyvyyttä ja muuntaa mitatun arvon analogiseksi 4-20 mA virtaulostuloksi. Anturi täyttää DIN EN 50155 -standardit rautatieajoneuvoille ja on suoraan tarkoitettu käytettäväksi rautatieajoneuvojen sähköjärjestelmässä. Sen äärimmäisen kestävä kotelo mahdollistaa käytön kaikkein vaativimmissa olosuhteissa junan ulkopuolella, esimerkiksi suoraan akselilla. Se on erittäin kestävä kivisateelle, pölylle ja kosteudelle, ja takaa korkean luotettavuuden. Anturi mittaa kiihtyvyyksiä mittausalueella ± 4g ja toimii 110 voltin käyttöjännitteellä.
Kotelo: Ruostumaton teräs
Akselit: 1
Mittausalue: ±4g
Käyttöjännite: 110
Herkkkyys [mA/g]: 1